30.7.14

Beauty post

Kada god svratim na blogger, na početnoj strani me dočeka bar 10ak beauty postova. Veoma im se radujem, i uvek ih pročitam, tako da sam odlučila da i ja napišem jedan, jer u poslednje vreme nisam baš pisala o kozmetici.

Za ovaj post sam pripremila nekoliko proizvoda koje sam skoro počela da koristim i videla njihove rezultate...


#1 Dove rich nourishment cream

Dove krema, kao i svaki proizvod Dove marke mi se izuzetno sviđa. Krema sadrzi jedinstvene 24h nutri-serum hranljive sastojke koji vidljivo poboljsavaju izgled koze. Izuzetno mi se sviđa kako neguje i hidrira i već nakon prvog nanošenja na kožu vide se jasni rezultati. Dove kreme mi predivno mirišu tako da im je to još jedan plus u nizu.


#2 Nivea creme

Nivea krema je namenjena za sve tipove kože, sadrži koži srodan eucerit, jedinstveni hidratantni sastojak. Nema velike razlike između Dove i Nivea kreme, jedina je razlika što Dove kremu češće koristim.



#3 Nivea pure and sensitive

Nivea dezodorans kao i svaki dezodorans, uglavnom radi svoj posao. Nema iritacije, što mi se veoma sviđa a i miris je prijatan. Takođe i nije puno skup tako da je neizostavan deo u mojoj korpici tokom kupovine.


#4 Garnier mineral 5 protection

Mogu reći da sam na početku bila skeptična po pitanju ovog dezodoransa. Međutim, kada sam ga kupila veoma mi se svideo zato što ne iritira, ne ostavlja žute tragove na odeći, i nema neprijatnih mirisa. Svakako je vredan.


#5 Solutions cellu break 5D

 Dugo mučim muku sa celulitom. Krema protiv celulita, kao i skoro svaka krema protiv celulita meni iskreno nije pomogla. Mazala sam je i ujutru i uveče ali učinka nije bilo, celulit je i dalje ostao na svom mestu. Moj vam je savet da se batalite svih tih krema i da krenete na neke vežbe, voznje bicikla, trčanje, a verujem da bi se pored redovne fizičke aktivnosti i korišćenja solutions kreme postigli bolji rezultati. Da li je neka od vas nekad koristila ovu kremu i da li je vama pomogla?

#6 Nivea fresh natural

Nivea anti-perspirant u stiku ima gotovo isto dejstvo kao i Nivea dezodorans



#7 Dahlia uljani skidač laka za nokte

Sviđa mi se jer u sebi ne sadrži aceton i manje oštećuje nokte. Takođe m ise veoma sviđa što je sa mirisom breskve i što u zatvaraču sadrži kremu za negu noktiju i zanoktica. Delotvoran je, što znači da dobro obavlja svoj posao i skida lak sa noktiju.




#8 Balea locken styling

 Balea pena za učvršćivanje i oblikovanje lokni je pravo otkriće u mom setu za negu kose. Budući da mi je kosa beznadežno ravna šta god radila i koliko god se trudila da je ukovrdžam samo bi figaro pomogao. Međutim, pena mi se jako svidela i odmah sam je zavolela. Činjenica je da skoro svaka pena isušuje kosu, ali iskreno ja to nisam primetila jer mi je ovo prva pena koju sam do sada koristila. Svakako bih je preporučila!

#9 Young derm puder

Young derm je namenjen za masnu ili kombinovanu kožu. Budući da ja muku mučim sa masnom kožom lica kupila sam je da vidim da li bi mi pomogla. Iskreno, sama tečnost je masna i dovoljna je jako mala količina da bi se prekrila velika površina, tako da je baš dugo koristim. Opet, koža mi je masna i nakon što namažem puder na lice, čak ga i dodatno čini masnijim tako da ga ne bih preporučila za one sa jako masnom kožom.


#10 Balea Augen pflege

Balea kremu za predeo oko očiju sam kupila tek pre neki dan tako da ću je još morati koristita kako bih videla učinak.

#11 Syoss dry shampoo

Iskreno, ovaj proizvod mi se nije svideo. Možda on učini da se masnoća ne vidi toliko, ali ništa ne može zameniti dobar stari šampon, tako da vam preporučujem da ga ne kupujete. 

Нема коментара:

Постави коментар