26.11.13

snežni post

Pozdrav dragi moji!

Kako je danas pao prvi sneg (mada se može reći da je pao i juče, ali se uopšte nije zadržavao na tlu)
Zima... Jedno od mojih omiljenih godišnjih doba.  To je period belog pokrivača, svećica i lampica,sveći, bombona, vatrometa, ČAROLIJE
odlučila sam se za jedan snežni poost, koji će vam se, iskreno se nadam, svideti.
    Pa, šta raditi po ovako hladnom vremenu dok se još nije stvorio (veliki) snežni pokrivač?
   Moj favorit jesu knjige. Za ovaj zimski raspust sam rezervisala sledeće tri knjige:
1.Bezazlene laži Keti Hopkins
(koju sam uzela još na sajmu knjiga, ali nisam stigla da pročitam)

2.Samo slušaj Sara Desen 
(drugarica mi je toplo preporučila, pa sam je s toga i uzela na čitanje)

3. Da me sada neko vidi Luiz Renison
(iskreno, čula sam da je dosta dobra)

Kao što ste već mogli da zaključite, sve tri knjige su tinejdzerske, i to ljubavne. To je neki moj izbor, moj ukus. Kakve knjige vi volite da čitate?

Sledeća aktivnost je ČOKOLADA
mogu je konzumirati svakodnevno. Pre ručka, posle ručka. To je jednostavno poslastica kojoj ne mogu odoleti.Mislim da se još nije rodila osoba koja ne voli da jede čokoladu. Pored nje, takođe volim i toplu čokoladu koja me uvek ugreje posle hladnoće.
















I naravno, šoping!
neizostavni deo naših života. Kako se obući za New Year party? možda u nekom od sledećih postova, tek da vam zagolicam maštu.
Naravno, počnite i sa nabavljanjem ukrasa za jelku. Moja porodica ima tačan datum kada kitimo jelku, a to je 26. decembar. Do tada je već neko okitio, neko pak ne, ali po tradiciji, svake godine u to vreme našom kućom zavlada praznična euforija. Pored jelke, takođe imamo i stoljnjake sa new year printom, svećice se pale isključivo u  prazničnu noć, svetiljke su takođe vaoma bitan faktor ukrašavanja.
Ovo ukrašavanje može spojiti vašu porodicu, prjatelje, jer je  u duhu Novogodišnjih praznika da se svi izmirimo, zagrlimo, i zajedno ih proslavimo.

Нема коментара:

Постави коментар