23.9.13

Recenzija

Pozdrav!
Nije me dugo bilo, i ja vam se zaista izvnjavam, ali ovih dana stvarno jedva stižem  na sve strane, nadam se da mi nećete zameriti.
Prošlog meseca sam u saradnji sa stranicom i istoimenim blogom MOJ NESESER sklopila dogovor o recenziji. Dogovor je bio da  urednica ovog divnog bloga sa mnom podeli nekoliko proizvoda o kojima bih ja pisala.
Malo je reći da sam bila presrećna kad mi je paketić stigao jer sam ugledala mnogo dobrih i lepih proizvoda.



Šampon, balzam; pure skin maska i maska za sve tipove kože
Maska mi se jako svidela. Još jedan proizvod iz AVON-a koji mi se svideo. Hidrira kožu i čini je glatkom na dodir. 

Weleda balzam i šampon su mi se, mogu reći, najviše svideli. Po dobitku paketa sam odmah iskoristila priliku da probam ovaj proizvod. Kosa mi je bila meka i svilenkasta na dodir, i pre svega mirisala je božanstveno! Svakom bih preporučila!

Pure skin maska za pore mi se takođe svidela.Hidrirala mi je lice, i nešto što mi se najviše svidelo kod ove maske jeste to što deluje za gotovo 5 minuta. Brzo,lako,efikasno! :D
Čim sam probala Solution truly radiant kremu za lice, nisam mogla da prestanem da je koristim. Može da se koristi i kao podloga za sminku što je i doprinelo da mi se ova krema još više svidi! Svako jutro i veče na lice nanesem malu količinu ove kreme i već sam zadovoljna, i vidim rezulate!
Get beauty Raspberry shower gel i body lotion sam već nedavno koristila, i iskreno nisam zadovoljna shower gelom. Nešto što volim kod shower gelova jeste pena-što više to bolje. Međutim, to mi ovaj proizvod nije omogućio. Jedino mi se sviđaju mirisi, i sa time sam zadovoljna.
All-over make up remover  mi se dopao već posle prvog korišćenja. Nema tu puno mudrosti, samo nanesete na tufer malu količinu i on obavi svoj posao.
Oriflame-ova Dream krema za ruke mi se isto tako dopala. Ruke su mi odmah bil mirisne i glatke na dodir. Svakako bih preporučila ovaj proizvod svima 
Maybellinov lak za nokte kao i essence quick dry takođe spadaju u proizvode koje mi se iz ovog paketa najviše sviđaju. Fine šljokice su mi preslatke i izgledaju diskretno tako da ovaj lak mogu nositi uz skoro svaku odevnu kombinaciju, za svaku priliku. Essence quick dry je nešto što sam prvi put probala. Nananošenjem tankog sloja na lak učinila sam da mi se isti za mnogo kraće vreme osuši.Jako sam zadovoljna ovim proizvodima.
Ovaj ružičast ruž mi se takođe svideo, budući da više volim sjajnije nijanse od tamnijih, ovo je bio pun pogodak. Pogodan je i za školu, i za grad, za sve prilike.
Uzorak Calvin Klein-a mi se, pored Weleda balzama i šampona, najviše svideo. Kad bih nekako mogla da vam pošaljem miris, to je predivno! Definitivno jedan od najlepših mirisa koje sam ikad koristila.
I još jedan proizvod iz oriflame-a - power curl mascara. Lepo podiže trepavice i čini ih dužim i gušćim. Veoma sam zadovoljna ovim proizvodom. 

Da li ste vi ikada koristili neki od gore navedenih proizvoda? Kako vam se sviđaju? Kako vam se sviđa recenzija? Pozdrav!





6 коментара: