14.5.14

instagram drawings & preporuka za film i knjigu

Jedino u čemu zaista uživam jeste crtanje. Možda nisam izuzetan slikar ali mogu reći da mi je crtanje nešto mnogo više i draže od hobija. Ono me tera na razmišljanje i podstiče moju inspiraciju... Sad, zanima me i vaše mišljenje... Kako vam se sviđaju moji radovi? :)






 Naravno, pored crtanja sam veliki ljubitelj dobrih knjiga i filmova! Evo nekoliko mojih preporuka za
FILMOVE:
1.Mortal instruments
Jednom rečju FANTASTIČNO, pogledala sam ga skoro i mogu reći da sam ga odmah zavolela. Odmah sam u biblioteci uzela i prvu knjigu Instrumenti smrti-Grad kostiju
I film i knjiga su me oduševili, a još se više radujem nastavku filma Grad od peplela koji bi u bioskope trebao izaći 2015
TOPLO PREPORUČUJEM I KNJIGU I FILM ZA ONE KOJE VOLE FANTASTIKU
2.
Hunger games
3. What's your number
4. Friends with benefits
5.The Vampire academy
6.That awkward moment
7.Now is good
8.Abduction
9.Mirror,Mirror
10.Beauty and the beast

KNJIGE:
1.Pre nego što umrem
Knjiga je jednom rečju prelepa! Iskreno me je početak malo smorio ali sam se tokom čitanja zaljubila u radnju ovog filma














2.gore pomenuti instrumenti smrti
3.Beznadežni
4.Zanesena
5.Divna propast

Нема коментара:

Постави коментар