16.11.13

coffee time

Uz šoljicu kafe nastaju najlepše misli. Kakvu god da pijete...gorču, slađu,sa i bez mleka...
ona uvek može biti povod za razne priče
Takođe, postoje i mnoge mogućnosti kao npr gledanje u šolju odnosno gledanje u figurice koje talog ostavi.














To može biti zabavno ako ste u drštvu pa se možete i glupirati na razne načine.Lako je, samo prevrnete šoljicu i sačekate 5-10 minuta da vam se ''iscedi'' sos, i zatim ste spremni za tumačenje pomalo konfuznih znakova i figurica...
 šoljice kafe nas spajaju. Nekome su neophodne, kao neka vrsta droge.




''you can't buy happiness, but you can buy coffee...and that's pretty close''



Volim da u ono najhladnije doba zime, decembar mesec, sednem kraj prozora, koji je naravno zamagljen pa ga nespretnim pokretima ruke ''odmaglim'', uzmem šoljicu kafe, zamotam se u omiljeno ćebe i posmatram kako sneg veje... To izaziva prijatnu i toplu harmoniju oko mog srca...nekako me smiruje...
Zanima me da li vi volite da čavljate sa društvom uz kaficu, ili možda vi imate neki svoj poseban kutak za takav, već slobodno mogu reći, deo dana...?

iskreno, meni kad neko spomene kafu, mene to odmah podseti na  zimski period jer mi uvek služi kao neki topli napitak koji popijem za vrlo kratko vreme.
Ovo neće biti jedini coffee post, jer ću u narednom objaviti i neke soje misli, jer kao što sam ranij napomenula, obožavam poeziju...
Za sam početak ću izdvojiti neke meni drage:

'' svetom ponekad zavlada tama
tmurni se oblaci teško spuste...
  zvezde zamene čelične ptice,
melodiju vetra, jauci
sreću, tuga
a ljubav zlo''

''pesma je prostor ćutanja... može ti reći sve ne kazujući ništa...''

    ''sklapam svoje svetove...
kakva se magija krije na kraju duge?
iza oblaka?
sunca?''  

''čuješ li? pst...ćuti i slušaj..čuješ li? 
čuješ li šapat zidova?
njihov govor je umilan, njihove reči su vrata 
za neki drugi svet...''

2 коментара:

  1. Super ti je ovaj post. Ja najviše volim čajeve, ali i kafu u nekim trenucima. :)

    www.tiarawannabe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, čajevi mi se ponekad smuče kad sam preko zime bolesna, pa mi onda to postane nešto drsko da pijem, tako da je kafa moj favorit :)

      Избриши