14.11.13

sve po malo..

 kompot od višanja kao inspiracija♥
 Katy  Perry je jedna od mojih omiljenih pevačica, obavezno pročitam svaki njen članak u novinama, i nikad mi neće dosaditi da je slušam...

 Ovakve patike mi se baš sviđaju, a vama? Šteta što sam previsoka inače bi ih rado nosila

 BB krema kao način života♥
 Jedna od mojih najvećih želja je da posetim Italiju, posebno grad Rim. Che bella cita!
 za sada, mogu samo da gledam slike...
 izležavanje u krevetu po ceo dan uz knjige, priručnike, časopise...
 "biser sreće" je nešto što posedujem od malena. Neko ima amajlije, narukvice, a ja ovaj biser koji mi donosi sreću

 a tu je i moje omiljeno voće-narandze
 naravno, i jabuke...
 kosa nakon pletenica, nije li prelepo?
 još jedna slika...
i za kraj, slika pice koju sam sama napravila!
                                                                        do sledećeg posta
                                       xoxo                                              

Нема коментара:

Постави коментар