15.8.13

Back to school



    Bliži se i kraj raspusta, a samm tim krećemo u novu školsku godinu. Neko će krenuti u osmi razred, neko će možda krenuti u srednju, a neko i na fakultet. Sigurna sam da za prvi dan škole kupujete neki novi komad odeće (barem ja to tako radim, obučem se od glave do pete). Ali šta je zaista potrebno obući za prvi dan škole?

Majica:
Kada kupujete majice gledajte da se osećate udobno u njoj. Ako volite široke majice-kupte široku, ako ste 'pak za uske majice-kupite istu. Sve je dozvoljeno, samo pazite da vam majica nije suviše dekoltirana ili previše kratka  odnosno predugačka.

Pantalone:
Sve zavisi od vašeg ukusa. Ja sam nekako uvek više za farmerke, i to ne previše pocepane (sigurno ne želite da pokupite loš utisak kod novih profesora ako krećete u srednju).

Obuća:
I ovde je sve relativno. Možete obuti neke cipelice ili sasvim obično neke patike. Nikako nemojte doći u sandalicama, ili u bilo čemu gde se vide prsti, jer je ipak to malo previše za školu. Ostavite to za neku drugu priliku.

Da li se šminkati ili ne?
Ja sam uvek za pravilo: u osnovnoj ne u srednjoj da. Iako je to protiv pravila škole, kada krenete u srednju videćete da svi stavljaju malo maskare i pudera. Naravno, nemojte preterivati. Ako budete stavljali kilo pudera i tonu šminke, izazvaćete loše komentare.

Нема коментара:

Постави коментар