24.8.13

It's kind of a love story (drugi deo)

Tog dana kada sam se vratila kući bila sam prilično nervozna.
-''Reb,on dolazi kod mene da gledamo film!!! Samo tako se najavio? Ne znamm kako da se ponašam! "-vrištala sam
-Aleks, smiri se pobogu, nije ti rekao da će te zaprositi, već će samo doći da pogledate film!
-Koji filim? Šta on ima kod mene da gleda film?  mene je sramota da ga pogledam u oči, majko moja....
-Smiri se, razmišljaj pozitivno, možda se smuvate.
-A možda je i gej. Već bi se smuvao samnom da je hteo, zato ne lupaj. Mislim da samo želi da me isprovocira.  Znaš ti kako je on došao onima kad smo bile na žurci tipa ''Gledaj svoja poslaa''-ko da smo mi njegova svojina, kao da ne znamo da se branimo.
-Previše razmišljaš. Samo je pokazao da je kulturan dečko.
Utom se začu zvono na vratima
-Reb, evo ga, prekidam. Zovem te kasnije.
Ušao je a ja sam se sledila. Nisam znala gde da ga gledam: u one njegove divne oči u koje nisam imala srca da pogledam jer me je i dalje bilo sramotaa ili u one njegove bicepse,mišiće....
-Ćaos, jesi li spremna za filmić?
-Ja..ovaj..da.jesam...valjda..ovaj..naravno...naravnoo da jesamm...izvoli ovuda
pokazah mu put do sobe. 
-Doneo sam više filmova, ne znam kakav žanr voliš. 
-Iznenadi me,-odgovorih
-Hmm...jesi li za neku romantičnu komediju?
-Sve što ima romantiku u sebi precrtaj sa liste. 
-Molim?Ti to ozbiljno?-pogledao me je onako sav u čudu.
-Ne volim romantiku. Takvi filmovi su i suviše predvidljivi. Ona se na kraju smuva sa njim, San Huan se teško razboli a ona ostane trudna sa njim.  Na kraju svi budu zajedno. Happy end. Kraj priče. 
-Ti si prva devojka koja ne voli romatiku, definitivno.
-Ja nisam devojka, ja sam robot.-rekoh, i počeh da izvodim one ''robotske'' pokrete. On je utom počeo da se smeje i da me imitira.Predložio je da pogledamo neki deo Poslednje ekskurzije što sam ja prihvatila. Kada smo završili s gledanjem filma, Nik je krenuo kući, a ja sam ga ispratila.
-Pa, vidimo se još koji put  ''čudna devojko''?
-Svakako-odgovoriila sam
Kasnije sam nazvala Rebi i sve joj ispričala, znate kakve su devojke, žele da čuju svaki detalj priče.
Sutradan u školi me je čekalo neprijatno iznenađenje. Aca (predvodnik one grupice što nas je spopala na žurci) je svuda raširio da smo ja i on spavali zajedno. Ali što je smešno, ja nisam ni skapirala o čemu se radi. Čim sam došla tog dana u školu svi su me gledali kao da sam pala s Marsa. Ubrzo sam videla i uznemirenu Rebeku koja je trčala po hodnicima nebi li me našla.
-Aleks, smiri se nije ništa bitno, on je samo jedan retard, nemoj da se nerviraš, proći će.
-Rebeka, šta se desilo, odmah mi reci
-Onaj dečko što te nas je smarao na žurci...Sada je....ovaj...razglasio je...da si.... razglasio je da si spavala s njim i to za lovu....
Samo što mi je to rekla, odmah sam se okrenula i potrčala. Potrčala sam da nađem tog retarda. Nije ga bilo teško naći. Kad sam ga našla. ništa mu nisam rekla, samo sam mu lupila pesnicu. Ko kaže da devojke lupaju šamare? Ja sam savršena u lupanju pesnica. Zaslužio je to. Ne zna s kim se kači.
Nažalost, odvojili su nas, a mene je pozvala direktorka.
-Ovo nisam očekivala od tebe, Aleksandra. Moraću pozvati tvoje roditelje.
-Nemojte direktorka, niste ni čuli šta je bio razlog mog udaranja.
Naš razgovor je prekinuo Nik koji je ušao u kancelariju
-Direktorka, ja sam siguran da Aleks nije....
-Zaboga, opet pokušavaš da rešavaš moje probleme? Umem i sama da se branim,hvala! Nisi mi ti tata!
Ostavila sam ga bez teksta tako da ništa nije imao za reći.
Direktorka je na kraju ipak pozvala moje roditelje i ja sam bila mesec dana kažnjena-ukinuli su mi izlaske.
Sledećeg dana me je pozvala Rebeka.
-Jesi li čula?
-Šta da li sam čula?
-Pa ono za onog tipa što je pričao za tebe..mislim da ga zovu Aca.
-Ništa nisam čula za njega, zaboravila si, ovde sam među 4 zida, ništa ne čujem.
-Danas se pojavio sa ogromnom šljivom na oku. Nik ga je sredio.
-Nik?
-Da on. Vidiš da te voli. Sigurna sam da gaji neka osećanja prema tebi. Ne potučeš se svaki dan...
  


OČEKUJTE NASTAVAK, A DO TAD MI PIŠITE KAKO VAM SE SVIĐA





Нема коментара:

Постави коментар