16.8.13

Traganje za inspiracijom

 Svakodnevno nalazim inspiracije u malim stvarima.Bilo da je to neka knjiga, šoljica kafe, dobar sendvič, ili nešto sasvim treće. Odlučila sam da to malo inspiracije podelim sa vama, tako što ću podeliti nekoliko fotografija koje sam ja sama napravila.


Majica sa printom sove
Baš sam juče bila u prodavnici, i našla ovu slatku majicu sa printom sove. U meni je odmah probudila inspiraciju, i rešila sam da je kupim. Čudno kako malo inspiracije nije previše skupo. Ne morate nositi i uvek kupovati luksuznu, skupu odeću, pokažite da ste kreativna duša time što ćete nositi neku majicu sa kul printom. Sova je bila moj izbor... 


















 Pogled s prozora
Pogled s prozora uvek budi lepa osećanja (osim ako ne živite odmah do groblja, ili nečeg tome slično). Zašto svoju inspiraciju ne biste pronašli samo jednim pogledom kroz prozor. Ili još bolje, izađite napolje i uživajte u suncu ovih dana kada je to moguće. Možda baš u suncu pronađete inspiraciju. 


Knjiga                                                                                                     
Možda svoju inspiraciju nađete baš u nekoj knjizi. Moj favorit je svaka knjiga koja sadrži ''šoping''


Inspiracija je u malim stvarima
Inspiracija je u malim stvarima..... Jer samo nas sitnice čine srećnima.Ram u obliku cveta je savršena inspiracija za one koje su skromni i u životu ne traže puno toga da bi bili srećnii.





Нема коментара:

Постави коментар