12.8.13

Tutorijalii

1.Evo kako da od starog rokovnika napravite slatku stvarčicu-nije teško. Potrebni su vam lepak, makaze i isečci iz novina (umesto ovoga mozete uzeti i zanimljive salvete)
                                             
2.Zašto ne biste od starih farmerica koje više ne nosite napravili novi modni dizajn?Nije teško, samo postupite kao na slici.


























3.Ako su vam stari nokti dosadili-zašto ih ne biste osvežili novim izgledom? Slatki printovi na noktima će učiniti da izgledate kao prava kreativna duša.















1.Evo kako sam ja uredila jedan svoj stari rokovnik uz pomoć makaza,lepljive trake i salveta.


2.Jedan sweet detalj u mojoj sobi kojeg sam sama napravila
Potrebna vam je neka mala kutija po izboru, (ja sam uzela od šolje.) salveta po izboru, i neki predmet (za ovaj primer sam uzela srce-kasicu) Nije bitno šta ćete na njega staviti, da li će to opet biti neka skultuta,mobilni,ogledalce,ili nešto sasvim treće, sami odaberite.















Нема коментара:

Постави коментар