21.8.13

Kreativnost na fejsu

 Nedavno sam pretraživala fejs u potrazi za nekom slatkom stranicom, i moj se rad isplatio! Našla sam  sledeće i otpočela saradnju sa njima Wonderland by Milica je jedna od mojih omiljenih! Sakog dana nešto novo i zanimljivo! 
 Obavila sam kratak intervju sa njom, pa evo njenih odgovora!

1. Šta za tebe pretstavlja inspiracija?

2. Gde i u kojim stvarima pronalaziš inspiraciju?

3. Kako izgleda tvoj običan dan?

4. Da li saradjujes sa nekim blogovima?
5. Koja je tvoja omiljena knjiga?


1. Inspiracija je za mene ideja, sloboda, kreativnost, stvaranje, šarolikost, dobra volja,... Prosto i najkraće rečeno, inspiracija je po meni sve ono što čini naš život.
2. Pronalazim je svugde oko sebe, u sitnicama, malim, naizgled nebitnim stvarima, dragim i mudrun ljudima, dobroj muzici, kvlalitetnom filmu,...
3. Nijedan moj dan nije običan. Svaki dan doživljavam kao poklon kome se treba iskreno radovati i iskorstiti ga na najbolji mogući način. Jer čemu sva radost i lepota svakodnevinice ako dozvolimo da su nam svi dani identični?
4. Ne, divni blog Inspiracioni kutak je prvi blog sa kojim sarađujem.
5. Obožavam da čitam. Vrlo drage su mi knjige Paula Koelja i Haleda Hoseinija, ali knjiga koju bih posebno izdvojila i toplo je preporučila svima je Detinjstvo, dečaštvo, mladost od Lava Tolstoja.

Нема коментара:

Постави коментар